Obchod pro rybáře, Rybářský obchod

CZK
pokročilé
    pokročilé

    Novinky

    Akce

    Doporučené

    Bestseller

    Výprodej

    Aukce

    Super víkend

    Nápad na Dárek

    Aktuality

    Akumulátory, Baterie, Powerbanky, Nabíječky, Solární Panely

    Bivaky a přístřešky

    Boilies Mixy

    Bójky a markery

    Campingove Nádobí

    Čluny

    Dárkové poukazy, Dárkové karty, Dárky

    Dipy, Boostery

    Echoloty

    Elektromotory

    Filmy, Tisk

    Kaprové navijáky

    Kaprové pruty

    Kbelíky, Krabice a Potřeby k Zakrmování

    Krmne Boilies / Trvanlivé Boilies / Tvrzené Boilies

    Návazce

    Oblečení

    Partikly

    Péče o úlovek

    Pelety, Těsta, Krmení

    Plovoucí boilies

    Podběráky

    Podvodní kamery

    Potřeby k zakrmování

    Pouzdra na návazce

    Pouzdra na pruty

    Přísady a Komponenty pro Výrobu Boilies

    PVA Program

    Reklamní produkty

    Rybářská bižuterie

    Rybářská křesla

    Rybářská lehátka

    Rybářské háčky

    Rybářské vozíky

    Signalizátory

    Spacáky, Přehozy, Polštáře

    Stojany, Vidličky, Hrazdy

    Tašky, batohy a pouzdra

    Umělé nástrahy

    Vlasce, Šňůry a Pletenky

    Vyvážené boilies

    Zátěže a olova

    Zavážecí Loďky

    Doplňky k feederovým sedačkám a křeslům

    Feederové háčky

    Feederové Navijáky

    Feederové Příslušenství a Nářadí

    Feederové pruty

    Feederové Vlasce a Šňůry

    Hotové Feederové Návazce

    Kbelíky, Krabice, Sítě, Příslušenství pro Návnadu

    Krabice na Feederové Příslušenství

    Krmítka a Formy - Method Feeder

    Krmítka Feeder

    Krmítková Směs Feeder

    Nástrahy na Feeder

    Návnadové Košíky - Klasický Feeder

    Obaly na feederové pruty

    Peněženky na Feeder Návazce

    Podběráky, Sítě, Podložky

    Rybářské Oblečení

    Rybářské slunečníky

    Sedací soupravy a křesla Feeder

    Tašky a Obaly na Feederové Příslušenství

    Transportní vozíky

    Přihlásit se
    pokročilé

    FAQ

    Nejčastěji kladené dotazy a odpovědi

    Níže představujeme několik desítek nejčastěji kladených dotazů spolu s odpověďmi. Pokud tyto dotazy a odpovědi neřeší všechny pochybnosti, prosíme o kontakt emailem na adresu sklep@rockworld.pl nebo telefonicky na číslo 883 4747 729 v pracovní dny od 11.00 do 18.00, v soboty od 8.00 do 13.00.

     

    Dotazy týkající se dostupnosti zboží a způsobu platby za objednávku:

    1. Co znamená tlačítko "Kup", a co "Objednávka"?

    Odpověď: Produkty s tlačítkem "kup" jsou na skladě, produkty s tlačítkem "objednávka" jsou produkty dovážené "na objednávku", tedy dovážíme takové zboží na konkrétní objednávku zákazníka. 

    2. Co znamená stav dostupnosti "Je", "Dostupný", a co "Na objednávku"?

    Odpověď:
    Je - produkty se stavem "je" jsou u nás na skladě. Udáváme dokonce jaké je množství daného produktu na našem skladě - můžete tyto produkty zakoupit v libovolné formě platby (dobírka, převod, splátky).
    Dostupný - produkty se stavem "dostupný" - můžete jich zakoupit libovolné množství, nicméně doba čekání na odeslání je závislá na tom, zda se nachází na našem nebo externím skladě a od množství objednaných produktů. Například pokud jsou dostupné 2 produkty a vy objednáte 3 kusy, objednávka může mít prodlouženou dobu dodání, nebo být rozdělena do 2 balíků, z nichž první je odeslán okamžitě po zadání objednávky, a druhý po dodání chybějícího kusu ze skladu externího. Produkty s tímto statusem můžete zakoupit v libovolné formě platby (dobírka, převod, splátky).
    Na objednávku - produkty se stavem "na objednávku" jsou dováženy na konkrétní objednávku zákazníka - můžete tyto produkty zakoupit pouze ve formě předplatby vkládáním 100% zálohy (můžete také tyto produkty zakoupit na splátky)

    3. Jaký je čas čekání na produkty "je"?

    Odpověď: Většina produktů se stavem "je" je odesílána ten samý den nebo do 24 hodin od okamžiku objednání. Občas se však stává, že se objednávky hromadí a pak obchod automaticky informuje, že odeslání zboží se může prodloužit například na 48 hodin od okamžiku objednání. 

    4. Jaký je čas čekání na produkty se stavem dostupnosti "dostupný"?

    Odpověď: Většina produktů se stavem "dostupný" je odesílána přibližně za 2-5 pracovních dnů od okamžiku zadání objednávky. Existují však produkty, na které je čas čekání trochu delší, ačkoliv by neměl přesáhnout 14 dní. 

    5. Jaký je čas čekání na produkty se stavem dostupnosti "na objednávku"?

    Odpověď: Většina produktů na objednávku je odesílána od 2 do 14 dnů od okamžiku objednání. Existují však produkty, na které je čas čekání delší. Pokud je to tak, je to uvedeno u stavu skladového daného produktu nebo v popisu. 

    6. Proč je u zboží šedé tlačítko "nedostupné"?

    Odpověď: Vypadá to, že došlo zboží, které obvykle máme na skladě, a systém mu změnil skladový stav na "nedostupné". 

    7. Proč nemohu vložit zboží do košíku?

    Odpověď: Vypadá to, že chcete zakoupit zboží, které aktuálně nemáme na skladě. Můžete se přihlásit ke sledování produktu (uvést svůj e-mail), v okamžiku přijetí dodávky tohoto zboží budete automaticky o tom informování.

    8. Proč v seznamu výběru nejsou všechny dostupné produkty, které jsou podle popisu?

    Odpověď: Vypadá to, že chcete zakoupit verzi zboží, které aktuálně nemáme na skladě. Můžete se přihlásit ke sledování produktu (uvést svůj e-mail), v okamžiku přijetí dodávky této verze zboží budete automaticky o tom informování. 

    9. Jsem si jist, že zboží, které jsem objednal, je dostupné na skladě?

    Odpověď: Ve 99% případech zboží se stavem "je" je na skladě. 1% rezervujeme na chyby skladové a situace, kdy se zboží poškodí a proto nejsme schopní odeslat plně hodnotné zboží. Jestliže k takové situaci dojde, spojíme se s klientem, abychom dohodli další postup.

    10. Musím se registrovat/založit účet, abych mohl nakupovat?

    Odpověď: Ne. Není nutné registrovat se, abyste mohli zadat objednávku v našem obchodě. Nicméně založení účtu přináší měřitelné výhody - každý uživatel provádějící nákupy se účastní věrnostního programu Carp-Coins (sbírá body, které může vyměnit za odměny - viz pravidla akce), a díky historii nákupů si buduje svůj status klienta, který umožňuje získat slevu na nákupy, možnost zdarma dopravy, nebo dokonce vyjednávání cen! Přihlášení klienti také nemusí zadávat adresní údaje při dalších objednávkách, mohou sledovat aktuální stav své objednávky a také mají přístup k historii dříve realizovaných objednávek.

    11. Je minimální částka objednávky?

    Odpověď: Není stanovena minimální částka objednávky.

    12. Mohu zaplatit za nákupy v internetovém obchodě kreditní kartou?

    Odpověď: Ano. Aktuálně platby kartami Visa a Maestro jsou realizovány systémem PayU.

    13. Mohu zaplatit za nákupy kurýrovi při doručení nebo převodem, abych nemusel mít připravené peníze pro kurýra?

    Odpověď: Ano. Možné jsou obě formy platby. Forma platby za nákupy je vybírána ve 2. kroku košíku. 

    14. Mohu nakoupit na splátky?

    Odpověď: Ano. Prodej na splátky je dostupný pro objednávky od 150 zł a je obsluhován systémem Raty Santander. Bankou provádějící transakce je Santander Consumer. Postup může proběhnout zcela on-line od vyplnění žádosti o splátky po rozhodnutí o úvěru přibližně za 15 minut!!! Podrobně je systém splátek popsán v sekci Jak nakoupit na splátky?

    15. Nevím, jestli platba převodem nebo PayU proběhla správně. Co mám dělat?

    Odpověď: Prosím, počkejte chvilku a zkontrolujte, zda v případě platby převodem byla na účtu zaznamenána operace. Pokud ne, prosíme o kontaktování obchodního servisu emailem sklep@rockworld.pl nebo telefonicky na číslo: 883 474 729 a popište situaci. Společně určíme další postup, který bude uspokojivý pro obě strany.

    16. Nevím, co se děje s mou objednávkou. Co mám dělat?

    Odpověď: Všechny objednávky prochází čtyřmi stavy "nová objednávka", "objednávka potvrzena", "objednávka se zpracovává" a "objednávka zrealizována". O každé změně stavu a aktuálním pokroku ve zpracování objednávky je zákazník informován automaticky odesílanou e-mailem. Jestliže to nevyřeší vaše otázku, prosím, kontaktujte obchodní servis emailem sklep@rockworld.pl nebo telefonicky na čísle: 883 474 729 během pracovních hodin obchodu. Zkontrolujeme a vysvětlíme, co se děje s objednávkou.

    17. Mohu dostat fakturu na objednávané zboží?

    Odpověď: Ano. Prosím, označte tuto možnost ve 2. kroku zadávání objednávky (standardně vystavujeme "účtenku"). 

     

    Dotazy týkající se doručení objednávaného zboží: 

    18. Jaká je cena přepravy objednávaného zboží?

    Odpověď: Cena přepravy je závislá na váze kupovaného zboží, způsobu platby a vybraném doručovateli. Obchod sám určí v košíku příslušné náklady. Ceny přepravy lze také zkontrolovat na stránce Ceny doručování zboží

    19. Od jaké částky jsou dopravy zdarma?

    Odpověď: Aktuálně všechny objednávky nad 300 zł odesíláme na náš náklad. To se však týká pouze domácích transakcí a domácích přeprav.

    20. Jak rychle / Kdy bude odeslána moje objednávka?

    Odpověď: Většina dobírkových objednávek zadávaných do 10.00 je odesílána ten samý pracovní den. Jestliže jste zvolili formu platby převodem, zásilka bude realizována po zaúčtování platby na účet obchodu. Bankovní seskupení převodů v naší bance probíhá o 12.30 každý pracovní den. Aby se zrychlila realizace objednávek převodem, můžete poslat na adresu sklep@rockworld.pl  potvrzení o převodu.  

    21. V kolik hodin jsou přepravní kurýři?

    Odpověď: Aktuálně js

    Novinky » Výprodeje » Akce
    Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte v obraze s nejlepšími nabídkami!
    Kontaktní údaje

    Kamenná prodejna:
    ul. Mikołaja 9A,
    47-400 Racibórz
    tel. 883 474 729

    sklep@rockworld.pl zobrazit cestu na mapě google

    Internetový obchod:
    sklep@rockworld.pl https://www.rockworld.pl

    Účet PLN: 51 1140 2004 0000 3102 3558 4460

    Účet EURO: PL64 1140 2004 0000 3812 0174 2683 (BIC: BREXPLPWMBK)

    Účet GB: PL63 1140 2004 0000 3112 0174 3723 (BIC: BREXPLPWMBK)

    Účet USD: PL37 1140 2004 0000 3012 1316 1916 (BIC: BREXPLPWMBK)

    Účet CZK: PL02 1140 2004 0000 3312 1316 1429 (BIC: BREXPLPWMBK)

    Účet HUF: PL39 1140 2004 0000 3012 1316 1783 (BIC: BREXPLPWMBK)

    Copyright © ROCKWORLD - Všechna práva vyhrazena.
    Používání obrázků a textů bez písemného souhlasu je zakázáno..

    © Rockworld 2004 - 2024

    ROCKWORLD se stará o vaše soukromí!

    Naše stránka využívá soubory cookies, které pomáhají zajistit bezpečné a pohodlné podmínky během návštěvy na našem webu. Díky souborům cookies můžeme pochopit vaše potřeby a přizpůsobit obsah reklam vašim zájmům.

    Můžete přijmout všechny soubory cookies, nicméně to není nezbytné pro používání stránky. Můžete si nastavit souhlasy dle svých potřeb - rozhodnutí je na vás. Kdykoliv můžete také změnit svůj názor a upravit svůj výběr.

    Podrobné informace o souborech cookies naleznete v naší Politice ochrany soukromí.

    » Soukromí uživatele
    Naše stránka používá soubory cookies, díky nimž vám můžeme zajistit bezpečné a pohodlné podmínky během návštěvy naší stránky. Také nám pomáhají pochopit vaše potřeby, včetně přizpůsobení obsahu reklam vašim zájmům. Více informací
    » Technické cookies
    Díky nim naše stránka funguje správně. Technické soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování naší stránky. Slouží k zajištění vaší bezpečnosti, udržení relace a správného zobrazení stránky.
    » Analytické cookies
    Díky nim přizpůsobujeme stránku vašim potřebám! Analytické soubory cookies nám pomáhají pochopit, jak se chováte na naší stránce, včetně zapamatování vašich preferencí, individuálních nastavení a výběrů. Na tomto základě víme, jak zlepšit naši stránku a jak rozšiřovat naši nabídku.
    » Marketingové cookies
    Díky nim dostáváte personalizované reklamy! Marketingové cookies používáme za účelem výběru a zobrazení vám příslušných reklam produktů, které by vám mohly být užitečné. Tyto reklamy zobrazujeme jak na našich stránkách, tak na stránkách našich partnerů na základě vašeho chování na naší stránce.
    Vítejte!
    Můžete nám položit otázku, stačí kliknout na tlačítko "Zahájit chat". Pamatujte, že obsah rozhovoru je ukládán

    Než začnete, uveďte nám své údaje: