FAQ
Nejčastější dotazy a odpovědi
Níže představujeme několik desítek nejčastěji kladených otázek spolu s odpověďmi. Pokud tyto otázky a odpovědi nevyřeší všechny vaše pochybnosti, prosíme o kontakt e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na číslo +48 883 474 729 ve všední dny od 11:00 do 18:00, v soboty od 8:00 do 13:00.
Co znamená tlačítko Koupit a co Objednat?
Co znamená status dostupnosti Je, Dostupný a co Na objednávku?
Je skladem - produkty se statusem "je skladem" máme na skladě. Uvádíme dokonce, jaké je množství daného produktu na našem skladě - můžete tyto produkty zakoupit jakoukoliv formou platby (dobírka, převod, splátky).
Dostupný - produkty se statusem "dostupný" - můžete je zakoupit v jakémkoliv množství, avšak čekací doba na odeslání závisí na tom, zda se nacházejí na našem nebo externím skladě a na množství objednaných produktů. Např. pokud jsou dostupné 2 produkty a vy objednáte 3 kusy, může mít objednávka prodloužený čas doručení nebo být rozdělena do 2 balíků, z nichž první je odeslán neprodleně po vytvoření objednávky a druhý po dodání chybějícího kusu z externího skladu. Produkty s tímto statusem můžete zakoupit jakoukoliv formou platby (dobírka, převod, splátky).
Na objednávku - produkty se statusem "na objednávku" jsou obstarávány na konkrétní objednávku zákazníka - můžete tyto produkty zakoupit pouze v předplacené formě platby, složením 100% zálohy (můžete také zakoupit takové produkty v splátkovém systému)
Jaká je doba dodání produktů?
Jaká je doba čekání na produkty se stavem dostupnosti "dostupný"?
Jaká je doba čekání na produkty se stavem dostupnosti na objednávku?
Proč je u zboží šedé tlačítko "brak towaru"?
Proč nemohu přidat zboží do košíku?
Proč v seznamu výběru nejsou všechny dostupné produkty, které jsou v popisu uvedeny?
Je to zboží, které jsem objednal, skutečně skladem?
Musím se registrovat/vytvářet účet, abych mohl nakupovat?
Mohu za nákupy v internetovém obchodě zaplatit kreditní kartou?
Mohu zaplatit za nákup kurýrovi při doručení nebo převodem, abych nemusel mít připravené peníze pro kurýra?
Mohu nakoupit na splátky?
Nevím, zda platba převodem nebo PayU proběhla správně. Co mám dělat?
Nevím, co se děje s mou objednávkou. Co mám dělat?
Mohu dostat fakturu na objednané zboží?
Jaká je cena dopravy objednaného zboží?
Od jaké částky jsou dopravy zdarma?
Jak rychle / Kdy bude moje objednávka odeslána?
V kolik hodin jsou zásilky vyzvedávány kurýrem?
Dostanu číslo přepravního listu?
Mohu si domluvit čas doručení zboží?
Mohu si objednané zboží v internetovém obchodě osobně vyzvednout v kamenné prodejně?
Jak bych měl nahlásit reklamaci zboží nebo způsobu realizace objednávky?
Jak poznám, že dostanu objednané zboží a ne
Jsme legálně působící firma od roku 2004, zatímco internetový obchod provozujeme od roku 2006. Jsme jedním z nejdéle fungujících rybářských obchodů na internetu. Realizovali jsme stovky tisíc objednávek pro desítky tisíc zákazníků, což potvrzuje největší počet a nejlepší hodnocení na Google v Evropě – doufám, že tento argument postačí. Navíc, pro pohodlí zákazníků je každý nákup chráněn službou Trusted Shops – největší evropskou institucí zaručující bezpečnost transakcí. Dodám také, že všechny transakce realizované prostřednictvím PayPal, Autopay nebo jiné platební brány nainstalované v obchodě jsou rovněž kryty zárukami realizace a bezpečnosti.
Jsou moje údaje z kreditní karty v bezpečí?
Jsou mé osobní údaje v bezpečí?
Ano. Obchod má zavedenou bezpečnostní politiku a soubor osobních údajů je přihlášen ke GIODO.