ROCKWORLD se stará o vaše soukromí!

Naše stránka využívá soubory cookies, které pomáhají zajistit bezpečné a pohodlné podmínky během návštěvy na našem webu. Díky souborům cookies můžeme pochopit vaše potřeby a přizpůsobit obsah reklam vašim zájmům.

Můžete přijmout všechny soubory cookies, nicméně to není nezbytné pro používání stránky. Můžete si nastavit souhlasy dle svých potřeb - rozhodnutí je na vás. Kdykoliv můžete také změnit svůj názor a upravit svůj výběr.

Podrobné informace o souborech cookies naleznete v naší Politice ochrany soukromí.

» Soukromí uživatele
Naše stránka používá soubory cookies, díky nimž vám můžeme zajistit bezpečné a pohodlné podmínky během návštěvy naší stránky. Také nám pomáhají pochopit vaše potřeby, včetně přizpůsobení obsahu reklam vašim zájmům. Více informací
» Technické cookies
Díky nim naše stránka funguje správně. Technické soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování naší stránky. Slouží k zajištění vaší bezpečnosti, udržení relace a správného zobrazení stránky.
» Analytické cookies
Díky nim přizpůsobujeme stránku vašim potřebám! Analytické soubory cookies nám pomáhají pochopit, jak se chováte na naší stránce, včetně zapamatování vašich preferencí, individuálních nastavení a výběrů. Na tomto základě víme, jak zlepšit naši stránku a jak rozšiřovat naši nabídku.
» Marketingové cookies
Díky nim dostáváte personalizované reklamy! Marketingové cookies používáme za účelem výběru a zobrazení vám příslušných reklam produktů, které by vám mohly být užitečné. Tyto reklamy zobrazujeme jak na našich stránkách, tak na stránkách našich partnerů na základě vašeho chování na naší stránce.

Obchod pro rybáře, Rybářský obchod

CZK
pokročilé
    pokročilé

    Novinky

    Akce

    Doporučené

    Bestseller

    Výprodej

    Aukce

    Super víkend

    Nápad na Dárek

    Aktuality

    Blog

    Quick Tips

    Akumulátory, Baterie, Powerbanky, Nabíječky, Solární Panely

    Bivaky a přístřešky

    Boilies Hookbaits

    Boilies Mixy

    Bójky a markery

    Campingove Nádobí

    Čluny

    Dárkové poukazy, Dárkové karty, Dárky

    Dipy, Boostery

    Echoloty

    Elektromotory

    Filmy, Tisk

    Kaprové navijáky

    Kaprové pruty

    Kbelíky, Krabice a Potřeby k Zakrmování

    Krmne Boilies / Trvanlivé Boilies / Tvrzené Boilies

    Návazce

    Oblečení

    Partikly

    Péče o úlovek

    Pelety, Těsta, Krmení

    Plovoucí boilies

    Podběráky

    Podvodní kamery

    Potřeby k zakrmování

    Pouzdra na návazce

    Pouzdra na pruty

    Přísady a Komponenty pro Výrobu Boilies

    PVA Program

    Reklamní produkty

    Rybářská bižuterie

    Rybářská křesla

    Rybářská lehátka

    Rybářské háčky

    Rybářské vozíky

    Signalizátory

    Spacáky, Přehozy, Polštáře

    Stojany, Vidličky, Hrazdy

    Tašky, batohy a pouzdra

    Umělé nástrahy

    Vlasce, Šňůry a Pletenky

    Vyvážené boilies

    Zátěže a olova

    Zavážecí Loďky

    Doplňky k feederovým sedačkám a křeslům

    Feederové háčky

    Feederové Navijáky

    Feederové Příslušenství a Nářadí

    Feederové pruty

    Feederové Vlasce a Šňůry

    Hotové Feederové Návazce

    Kbelíky, Krabice, Sítě, Příslušenství pro Návnadu

    Kempingové příslušenství

    Krabice na Feederové Příslušenství

    Krmítka a Formy - Method Feeder

    Krmítka Feeder

    Krmítková Směs Feeder

    Nástrahy na Feeder

    Návnadové Košíky - Klasický Feeder

    Obaly na feederové pruty

    Peněženky na Feeder Návazce

    Podběráky, Sítě, Podložky

    Rybářské Oblečení

    Rybářské slunečníky

    Sedací soupravy a křesla Feeder

    Tašky a Obaly na Feederové Příslušenství

    Transportní vozíky

    Přihlásit se
    pokročilé

    FAQ

    FAQ

    Nejčastější dotazy a odpovědi

    Níže představujeme několik desítek nejčastěji kladených otázek spolu s odpověďmi. Pokud tyto otázky a odpovědi nevyřeší všechny vaše pochybnosti, prosíme o kontakt e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na číslo +48 883 474 729 ve všední dny od 11:00 do 18:00, v soboty od 8:00 do 13:00.

     

    Dotazy týkající se dostupnosti zboží a způsobu platby za objednávku:

    1. Co znamená tlačítko "Kup", a co "Objednat"?

    Odpověď: Produkty s tlačítkem "kup" jsou skladem, produkty s tlačítkem "objednat" jsou produkty objednávané "na objednávku", což znamená, že takové zboží objednáváme na konkrétní objednávku zákazníka. 

    2. Co znamená status dostupnosti "Je", "Dostupný", a co "Na objednávku"?

    Odpověď:
    Je - produkty se statusem "je" jsou u nás skladem. Uvádíme i kolik je konkrétního produktu na našem skladu - můžete tyto produkty koupit libovolnou formou platby (dobírka, převod, splátky).
    Dostupný - produkty se statusem "dostupný" - můžete je koupit v libovolném množství, ale doba čekání na odeslání závisí na tom, zda se nacházejí na našem, nebo externím skladu a na množství objednaných produktů. Např. pokud jsou dostupné 2 produkty a vy objednáte 3 kusy, objednávka může mít prodlouženou dodací dobu nebo být rozdělena na 2 balíčky, z nichž první je odeslán ihned po zadání objednávky a druhý po dodání chybějícího kusu z externího skladu. Produkty s tímto statusem můžete koupit libovolnou formou platby (dobírka, převod, splátky).
    Na objednávku - produkty se statusem "na objednávku" jsou objednávány na konkrétní objednávku zákazníka - můžete tyto produkty koupit pouze formou předplacené platby zaplacením 100% zálohy (můžete také koupit takové produkty v systému splátek)

    3. Jaká je doba čekání na produkty "je"?

    Odpověď: Většina produktů se statusem "je" je odesílána téhož dne nebo do 24 hodin od objednání. Přesto se mohou vyskytnout období, kdy se objednávky kumulují, pak obchod automaticky informuje, že odeslání zboží se může prodloužit např. na 48 hodin od objednání. 

    4. Jaká je doba čekání na produkty o statusu dostupnosti "dostupný"?

    Odpověď: Většina produktů se statusem "dostupný" je odesílána během 2-5 pracovních dnů od zadání objednávky. Nicméně jsou produkty, na které je čekací doba delší, i když by neměla překročit 14 dní. 

    5. Jaká je doba čekání na produkty o statusu dostupnosti "na objednávku"?

    Odpověď: Většina produktů na objednávku je odesílána od 2 do 14 dnů od objednání. Nicméně jsou produkty, na které je čekací doba delší. Pokud je tomu tak, je to uvedeno u statusu skladu daného produktu nebo v popisu obsahu. 

    6. Proč je u zboží šedé tlačítko "chybí zboží"?

    Odpověď: Vypadá to, že se vyprodalo zboží, které obvykle máme skladem, a systém změnil jeho skladový status na "chybí zboží". 

    7. Proč nemohu vložit zboží do košíku?

    Odpověď: Vypadá to, že chcete koupit zboží, které momentálně nemáme skladem. Můžete se zapsat k sledování produktu (uvést svůj e-mail), a v okamžiku obdržení dodávky tohoto zboží budete o tom automaticky informováni.

    8. Proč v seznamu výběru nejsou všechny dostupné produkty, které jsou podle popisu?

    Odpověď: Vypadá to, že chcete koupit verzi zboží, kterou momentálně nemáme skladem. Můžete se zapsat k sledování produktu (uvést svůj e-mail), a v okamžiku obdržení dodávky této verze zboží budete o tom automaticky informováni. 

    9. Je jisté, že zboží, které jsem objednal, je skladem?

    Odpověď: V 99% případů je zboží se statusem "je" skladem. 1% vyhrazujeme na skladové chyby a situace, kdy zboží dojde k poškození, takže nejsme schopni odeslat plnohodnotné zboží. Pokud k takové situaci dojde, kontaktujeme zákazníka, abychom dohodli další postup.

    10. Musím se registrovat/založit účet, abych mohl nakupovat?

    Odpověď: Ne. Není nutné se registrovat, abyste mohli objednat v našem obchodě. Nicméně založení účtu vám přinese reálné výhody - každý uživatel, který nakupuje, se účastní programu věrnosti Carp-Coins (sbírá body, které může vyměnit za odměny - viz pravidla propagace), a díky historii nákupů si buduje svůj status zákazníka, což umožňuje získat slevu na nákupy, možnost bezplatného doručení, nebo dokonce vyjednávání cen! Přihlášení zákazníci nemusí také zadávat adresní údaje při dalších objednávkách, mohou sledovat stav své objednávky v reálném čase a mají přístup k historii dříve realizovaných objednávek.

    11. Existuje minimální částka objednávky?

    Odpověď: Není požadována minimální částka objednávky.

    12. Mohu za nákupy v internetovém obchodě zaplatit kreditní kartou?

    Odpověď: Ano. Aktuálně jsou platby kartami Visa a Maestro realizovány prostřednictvím systému PayU.

    13. Mohu zaplatit za nákupy kurýrovi při doručení nebo převodem, abych nemusel mít připravené peníze pro kurýra?

    Odpověď: Ano. Obě formy platby jsou možné. Forma platby za nákupy je vybírána ve 2. kroku košíku. 

    14. Mohu koupit na splátky?

    Odpověď: Ne, v současné době neprovádíme splátkový prodej ve vaší zemi dodání.

    15. Nevím, zda platba převodem nebo PayU proběhla správně. Co mám dělat?

    Odpověď: Prosím, chvíli vyčkejte a zkontrolujte, zda byla v případě platby převodem na účtu zaúčtována operace. Pokud ne, prosíme kontaktujte zákaznický servis obchodu prostřednictvím e-mailu [email protected] nebo telefonicky na čísle: +48 883 474 729 a popište situaci. Společně dohodneme další postup, který bude vyhovovat oběma stranám.

    16. Nevím, co se děje s mou objednávkou. Co mám dělat?

    Odpověď: Všechny objednávky procházejí 4 statusy: "nová objednávka", "potvrzená objednávka", "objednávka v realizaci" a "realizovaná objednávka". O každé změně statusu a aktuálním postupu v realizaci objednávky je zákazník automaticky informován e-mailem. Pokud to nevyčerpá otázku, prosím kontaktujte zákaznický servis obchodu prostřednictvím e-mailu [email protected] nebo telefonicky na čísle: +48 883 474 729 během pracovní doby obchodu. Zkontrolujeme a vysvětlíme, co se děje s objednávkou.

    17. Mohu dostat fakturu na objednané zboží?

    Odpověď: Ano. Prosím, tuto možnost označte ve 2. kroku zadání objednávky (standardně vystavujeme "paragon"). 

     

    Dotazy týkající se doručení objednaného zboží: 

    18. Jaká je cena za doručení objednaného zboží?

    Odpověď: Cena doručení závisí na hmotnosti kupovaného zboží, způsobu platby a zvoleném dodavateli. Obchod sám určí v košíku příslušné náklady. Náklady na doručení můžete také zkontrolovat na stránce Ceny doručení zboží

    19. Od jaké částky jsou doručení zdarma?

    Odpověď: Aktuálně jsou všechny objednávky nad 3500 CZK odesílány na naše náklady. Platí pro zásilky do České republiky.

    20. Jak rychle / Kdy bude odeslána má objednávka?

    Odpověď: Většina dobírkových objednávek zadaných do 10:00 je odesílána téhož pracovního dne. Pokud jste zvolili platbu převodem, zásilka bude realizována po zaúčtování platby na účet obchodu. Knihování převodů v naší bance probíhá každý pracovní den ve 12:30. Pro urychlení realizace převodních objednávek můžete zaslat potvrzení o převodu na adresu [email protected]

    21. Kdy kurýr vyzvedává zásilky?

    Odpověď: Aktuálně jsou zásilky vyzvedávány kolem 15:00 ve všední dny. 

    22. Dostanu číslo přepravního listu?

    Odpověď: Všechny objednávky procházejí 4 statusy: "nová objednávka", "potvrzená objednávka", "objednávka v realizaci" a "realizovaná objednávka". O každé změně statusu objednávky je kupující informován zprávou zaslanou na uvedenou e-mailovou adresu objednávky. Ke zprávě informující o odeslání zásilky bude připojeno číslo přepravního listu, pomocí kterého bude možné sledovat osudy zásilky. POZOR!!! Dodavatel POCZTEX a POLSKÁ POŠTA navíc informují o plánovaném doručení SMS v den doručení. 

    23. Mohu si domluvit hodinu doručení zboží?

    Odpověď: Můžeme kurýrovi předat navrhovanou hodinu doručení, bohužel nemůžeme zajistit, aby se kurýr řídil našimi žádostmi. Nejlépe je po obdržení čísla přepravního listu přímo kontaktovat kurýra a dohodnout si hodinu doručení.  

    24. Mohu si objednané zboží v internetovém obchodě vyzvednout osobně v kamenném obchodě?

    Odpověď: Ano, je to možné. Prosíme však o uvedení plánovaného termínu vyzvednutí, abychom mohli zboží připravit. 

    25. Jak mám reklamovat zboží nebo způsob realizace objednávky?

    Odpověď: Aby byla reklamace vyřízena co nejrychleji, prosíme o zaslání reklamace na e-mailovou adresu: [email protected] spolu s popisem reklamace, číslem objednávky a kontaktními údaji, abychom mohli rychle a efektivně vyřídit reklamaci.

     

    Dotazy týkající se bezpečnosti nákupů: 

    26. Jak vím, že dostanu objednané zboží a ne takzvanou "cihlu"?

    Odpověď: Jsme legálně fungující společnost od roku 2004, zatímco internetový obchod provozujeme od roku 2006. Jsme jedním z nejdéle fungujících rybářských obchodů na internetu. Zrealizovali jsme tisíce objednávek pro tisíce zákazníků, a doufáme, že tento argument bude dostatečný. Pokud toto ujištění nestačí, vždy můžete nerealizaci zaplacené objednávky nahlásit na policii.

    27. Jsou mé údaje z kreditní karty bezpečné?

    Odpověď: Ano. Obchod neuchovává informace o kreditních kartách. Zpracovává je pouze platební broker, tedy PayU, a údaje jsou přenášeny přes šifrované spojení "https".

    28. Jsou mé osobní údaje bezpečné?

    Odpověď: Ano. Obchod má zavedenou bezpečnostní politiku a sbírka osobních údajů je registrována u GIODO.

     

    Novinky » Výprodeje » Akce
    Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte v obraze s nejlepšími nabídkami!
    Kontaktní údaje

    Kamenná prodejna:
    ul. Mikołaja 9A,
    47-400 Racibórz
    tel. +48 883 474 729

    Polsko

    [email protected] zobrazit cestu na mapě google

    Internetový obchod:
    [email protected] www.rockworld.cz

    Účet PLN: 51 1140 2004 0000 3102 3558 4460

    Účet EURO: PL64 1140 2004 0000 3812 0174 2683 (BIC: BREXPLPWMBK)

    Účet GB: PL63 1140 2004 0000 3112 0174 3723 (BIC: BREXPLPWMBK)

    Účet USD: PL37 1140 2004 0000 3012 1316 1916 (BIC: BREXPLPWMBK)

    Účet CZK: PL02 1140 2004 0000 3312 1316 1429 (BIC: BREXPLPWMBK)

    Účet HUF: PL39 1140 2004 0000 3012 1316 1783 (BIC: BREXPLPWMBK)

    Účet RON: PL52 1090 1766 0000 0001 5822 1550 (BIC: WBKPPLPP)

    Copyright © ROCKWORLD - Všechna práva vyhrazena.
    Používání obrázků a textů bez písemného souhlasu je zakázáno..

    © Rockworld 2004 - 2025
    Vítejte!
    Můžete nám položit otázku, stačí kliknout na tlačítko "Zahájit chat". Pamatujte, že obsah rozhovoru je ukládán

    Než začnete, uveďte nám své údaje: