FAQ
Nejčastější dotazy a odpovědi
Níže představujeme několik desítek nejčastěji kladených otázek spolu s odpověďmi. Pokud tyto otázky a odpovědi nevyřeší všechny vaše pochybnosti, prosíme o kontakt e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na číslo +48 883 474 729 ve všední dny od 11:00 do 18:00, v soboty od 8:00 do 13:00.
Dotazy týkající se dostupnosti zboží a způsobu platby za objednávku:
1. Co znamená tlačítko "Kup", a co "Objednat"?
Odpověď: Produkty s tlačítkem "kup" jsou skladem, produkty s tlačítkem "objednat" jsou produkty objednávané "na objednávku", což znamená, že takové zboží objednáváme na konkrétní objednávku zákazníka.
2. Co znamená status dostupnosti "Je", "Dostupný", a co "Na objednávku"?
Odpověď:
Je - produkty se statusem "je" jsou u nás skladem. Uvádíme i kolik je konkrétního produktu na našem skladu - můžete tyto produkty koupit libovolnou formou platby (dobírka, převod, splátky).
Dostupný - produkty se statusem "dostupný" - můžete je koupit v libovolném množství, ale doba čekání na odeslání závisí na tom, zda se nacházejí na našem, nebo externím skladu a na množství objednaných produktů. Např. pokud jsou dostupné 2 produkty a vy objednáte 3 kusy, objednávka může mít prodlouženou dodací dobu nebo být rozdělena na 2 balíčky, z nichž první je odeslán ihned po zadání objednávky a druhý po dodání chybějícího kusu z externího skladu. Produkty s tímto statusem můžete koupit libovolnou formou platby (dobírka, převod, splátky).
Na objednávku - produkty se statusem "na objednávku" jsou objednávány na konkrétní objednávku zákazníka - můžete tyto produkty koupit pouze formou předplacené platby zaplacením 100% zálohy (můžete také koupit takové produkty v systému splátek)
3. Jaká je doba čekání na produkty "je"?
Odpověď: Většina produktů se statusem "je" je odesílána téhož dne nebo do 24 hodin od objednání. Přesto se mohou vyskytnout období, kdy se objednávky kumulují, pak obchod automaticky informuje, že odeslání zboží se může prodloužit např. na 48 hodin od objednání.
4. Jaká je doba čekání na produkty o statusu dostupnosti "dostupný"?
Odpověď: Většina produktů se statusem "dostupný" je odesílána během 2-5 pracovních dnů od zadání objednávky. Nicméně jsou produkty, na které je čekací doba delší, i když by neměla překročit 14 dní.
5. Jaká je doba čekání na produkty o statusu dostupnosti "na objednávku"?
Odpověď: Většina produktů na objednávku je odesílána od 2 do 14 dnů od objednání. Nicméně jsou produkty, na které je čekací doba delší. Pokud je tomu tak, je to uvedeno u statusu skladu daného produktu nebo v popisu obsahu.
6. Proč je u zboží šedé tlačítko "chybí zboží"?
Odpověď: Vypadá to, že se vyprodalo zboží, které obvykle máme skladem, a systém změnil jeho skladový status na "chybí zboží".
7. Proč nemohu vložit zboží do košíku?
Odpověď: Vypadá to, že chcete koupit zboží, které momentálně nemáme skladem. Můžete se zapsat k sledování produktu (uvést svůj e-mail), a v okamžiku obdržení dodávky tohoto zboží budete o tom automaticky informováni.
8. Proč v seznamu výběru nejsou všechny dostupné produkty, které jsou podle popisu?
Odpověď: Vypadá to, že chcete koupit verzi zboží, kterou momentálně nemáme skladem. Můžete se zapsat k sledování produktu (uvést svůj e-mail), a v okamžiku obdržení dodávky této verze zboží budete o tom automaticky informováni.
9. Je jisté, že zboží, které jsem objednal, je skladem?
Odpověď: V 99% případů je zboží se statusem "je" skladem. 1% vyhrazujeme na skladové chyby a situace, kdy zboží dojde k poškození, takže nejsme schopni odeslat plnohodnotné zboží. Pokud k takové situaci dojde, kontaktujeme zákazníka, abychom dohodli další postup.
10. Musím se registrovat/založit účet, abych mohl nakupovat?
Odpověď: Ne. Není nutné se registrovat, abyste mohli objednat v našem obchodě. Nicméně založení účtu vám přinese reálné výhody - každý uživatel, který nakupuje, se účastní programu věrnosti Carp-Coins (sbírá body, které může vyměnit za odměny - viz pravidla propagace), a díky historii nákupů si buduje svůj status zákazníka, což umožňuje získat slevu na nákupy, možnost bezplatného doručení, nebo dokonce vyjednávání cen! Přihlášení zákazníci nemusí také zadávat adresní údaje při dalších objednávkách, mohou sledovat stav své objednávky v reálném čase a mají přístup k historii dříve realizovaných objednávek.
11. Existuje minimální částka objednávky?
Odpověď: Není požadována minimální částka objednávky.
12. Mohu za nákupy v internetovém obchodě zaplatit kreditní kartou?
Odpověď: Ano. Aktuálně jsou platby kartami Visa a Maestro realizovány prostřednictvím systému PayU.
13. Mohu zaplatit za nákupy kurýrovi při doručení nebo převodem, abych nemusel mít připravené peníze pro kurýra?
Odpověď: Ano. Obě formy platby jsou možné. Forma platby za nákupy je vybírána ve 2. kroku košíku.
14. Mohu koupit na splátky?
Odpověď: Ne, v současné době neprovádíme splátkový prodej ve vaší zemi dodání.
15. Nevím, zda platba převodem nebo PayU proběhla správně. Co mám dělat?
Odpověď: Prosím, chvíli vyčkejte a zkontrolujte, zda byla v případě platby převodem na účtu zaúčtována operace. Pokud ne, prosíme kontaktujte zákaznický servis obchodu prostřednictvím e-mailu [email protected] nebo telefonicky na čísle: +48 883 474 729 a popište situaci. Společně dohodneme další postup, který bude vyhovovat oběma stranám.
16. Nevím, co se děje s mou objednávkou. Co mám dělat?
Odpověď: Všechny objednávky procházejí 4 statusy: "nová objednávka", "potvrzená objednávka", "objednávka v realizaci" a "realizovaná objednávka". O každé změně statusu a aktuálním postupu v realizaci objednávky je zákazník automaticky informován e-mailem. Pokud to nevyčerpá otázku, prosím kontaktujte zákaznický servis obchodu prostřednictvím e-mailu [email protected] nebo telefonicky na čísle: +48 883 474 729 během pracovní doby obchodu. Zkontrolujeme a vysvětlíme, co se děje s objednávkou.
17. Mohu dostat fakturu na objednané zboží?
Odpověď: Ano. Prosím, tuto možnost označte ve 2. kroku zadání objednávky (standardně vystavujeme "paragon").
Dotazy týkající se doručení objednaného zboží:
18. Jaká je cena za doručení objednaného zboží?
Odpověď: Cena doručení závisí na hmotnosti kupovaného zboží, způsobu platby a zvoleném dodavateli. Obchod sám určí v košíku příslušné náklady. Náklady na doručení můžete také zkontrolovat na stránce Ceny doručení zboží.
19. Od jaké částky jsou doručení zdarma?
Odpověď: Aktuálně jsou všechny objednávky nad 3500 CZK odesílány na naše náklady. Platí pro zásilky do České republiky.
20. Jak rychle / Kdy bude odeslána má objednávka?
Odpověď: Většina dobírkových objednávek zadaných do 10:00 je odesílána téhož pracovního dne. Pokud jste zvolili platbu převodem, zásilka bude realizována po zaúčtování platby na účet obchodu. Knihování převodů v naší bance probíhá každý pracovní den ve 12:30. Pro urychlení realizace převodních objednávek můžete zaslat potvrzení o převodu na adresu [email protected].
21. Kdy kurýr vyzvedává zásilky?
Odpověď: Aktuálně jsou zásilky vyzvedávány kolem 15:00 ve všední dny.
22. Dostanu číslo přepravního listu?
Odpověď: Všechny objednávky procházejí 4 statusy: "nová objednávka", "potvrzená objednávka", "objednávka v realizaci" a "realizovaná objednávka". O každé změně statusu objednávky je kupující informován zprávou zaslanou na uvedenou e-mailovou adresu objednávky. Ke zprávě informující o odeslání zásilky bude připojeno číslo přepravního listu, pomocí kterého bude možné sledovat osudy zásilky. POZOR!!! Dodavatel POCZTEX a POLSKÁ POŠTA navíc informují o plánovaném doručení SMS v den doručení.
23. Mohu si domluvit hodinu doručení zboží?
Odpověď: Můžeme kurýrovi předat navrhovanou hodinu doručení, bohužel nemůžeme zajistit, aby se kurýr řídil našimi žádostmi. Nejlépe je po obdržení čísla přepravního listu přímo kontaktovat kurýra a dohodnout si hodinu doručení.
24. Mohu si objednané zboží v internetovém obchodě vyzvednout osobně v kamenném obchodě?
Odpověď: Ano, je to možné. Prosíme však o uvedení plánovaného termínu vyzvednutí, abychom mohli zboží připravit.
25. Jak mám reklamovat zboží nebo způsob realizace objednávky?
Odpověď: Aby byla reklamace vyřízena co nejrychleji, prosíme o zaslání reklamace na e-mailovou adresu: [email protected] spolu s popisem reklamace, číslem objednávky a kontaktními údaji, abychom mohli rychle a efektivně vyřídit reklamaci.
Dotazy týkající se bezpečnosti nákupů:
26. Jak vím, že dostanu objednané zboží a ne takzvanou "cihlu"?
Odpověď: Jsme legálně fungující společnost od roku 2004, zatímco internetový obchod provozujeme od roku 2006. Jsme jedním z nejdéle fungujících rybářských obchodů na internetu. Zrealizovali jsme tisíce objednávek pro tisíce zákazníků, a doufáme, že tento argument bude dostatečný. Pokud toto ujištění nestačí, vždy můžete nerealizaci zaplacené objednávky nahlásit na policii.
27. Jsou mé údaje z kreditní karty bezpečné?
Odpověď: Ano. Obchod neuchovává informace o kreditních kartách. Zpracovává je pouze platební broker, tedy PayU, a údaje jsou přenášeny přes šifrované spojení "https".
28. Jsou mé osobní údaje bezpečné?
Odpověď: Ano. Obchod má zavedenou bezpečnostní politiku a sbírka osobních údajů je registrována u GIODO.