FAQ
Nejčastěji kladené dotazy a odpovědi
Níže představujeme několik desítek nejčastěji kladených dotazů spolu s odpověďmi. Pokud tyto dotazy a odpovědi neřeší všechny pochybnosti, prosíme o kontakt emailem na adresu sklep@rockworld.pl nebo telefonicky na číslo 883 4747 729 v pracovní dny od 11.00 do 18.00, v soboty od 8.00 do 13.00.
Dotazy týkající se dostupnosti zboží a způsobu platby za objednávku:
1. Co znamená tlačítko "Kup", a co "Objednávka"?
Odpověď: Produkty s tlačítkem "kup" jsou na skladě, produkty s tlačítkem "objednávka" jsou produkty dovážené "na objednávku", tedy dovážíme takové zboží na konkrétní objednávku zákazníka.
2. Co znamená stav dostupnosti "Je", "Dostupný", a co "Na objednávku"?
Odpověď:
Je - produkty se stavem "je" jsou u nás na skladě. Udáváme dokonce jaké je množství daného produktu na našem skladě - můžete tyto produkty zakoupit v libovolné formě platby (dobírka, převod, splátky).
Dostupný - produkty se stavem "dostupný" - můžete jich zakoupit libovolné množství, nicméně doba čekání na odeslání je závislá na tom, zda se nachází na našem nebo externím skladě a od množství objednaných produktů. Například pokud jsou dostupné 2 produkty a vy objednáte 3 kusy, objednávka může mít prodlouženou dobu dodání, nebo být rozdělena do 2 balíků, z nichž první je odeslán okamžitě po zadání objednávky, a druhý po dodání chybějícího kusu ze skladu externího. Produkty s tímto statusem můžete zakoupit v libovolné formě platby (dobírka, převod, splátky).
Na objednávku - produkty se stavem "na objednávku" jsou dováženy na konkrétní objednávku zákazníka - můžete tyto produkty zakoupit pouze ve formě předplatby vkládáním 100% zálohy (můžete také tyto produkty zakoupit na splátky)
3. Jaký je čas čekání na produkty "je"?
Odpověď: Většina produktů se stavem "je" je odesílána ten samý den nebo do 24 hodin od okamžiku objednání. Občas se však stává, že se objednávky hromadí a pak obchod automaticky informuje, že odeslání zboží se může prodloužit například na 48 hodin od okamžiku objednání.
4. Jaký je čas čekání na produkty se stavem dostupnosti "dostupný"?
Odpověď: Většina produktů se stavem "dostupný" je odesílána přibližně za 2-5 pracovních dnů od okamžiku zadání objednávky. Existují však produkty, na které je čas čekání trochu delší, ačkoliv by neměl přesáhnout 14 dní.
5. Jaký je čas čekání na produkty se stavem dostupnosti "na objednávku"?
Odpověď: Většina produktů na objednávku je odesílána od 2 do 14 dnů od okamžiku objednání. Existují však produkty, na které je čas čekání delší. Pokud je to tak, je to uvedeno u stavu skladového daného produktu nebo v popisu.
6. Proč je u zboží šedé tlačítko "nedostupné"?
Odpověď: Vypadá to, že došlo zboží, které obvykle máme na skladě, a systém mu změnil skladový stav na "nedostupné".
7. Proč nemohu vložit zboží do košíku?
Odpověď: Vypadá to, že chcete zakoupit zboží, které aktuálně nemáme na skladě. Můžete se přihlásit ke sledování produktu (uvést svůj e-mail), v okamžiku přijetí dodávky tohoto zboží budete automaticky o tom informování.
8. Proč v seznamu výběru nejsou všechny dostupné produkty, které jsou podle popisu?
Odpověď: Vypadá to, že chcete zakoupit verzi zboží, které aktuálně nemáme na skladě. Můžete se přihlásit ke sledování produktu (uvést svůj e-mail), v okamžiku přijetí dodávky této verze zboží budete automaticky o tom informování.
9. Jsem si jist, že zboží, které jsem objednal, je dostupné na skladě?
Odpověď: Ve 99% případech zboží se stavem "je" je na skladě. 1% rezervujeme na chyby skladové a situace, kdy se zboží poškodí a proto nejsme schopní odeslat plně hodnotné zboží. Jestliže k takové situaci dojde, spojíme se s klientem, abychom dohodli další postup.
10. Musím se registrovat/založit účet, abych mohl nakupovat?
Odpověď: Ne. Není nutné registrovat se, abyste mohli zadat objednávku v našem obchodě. Nicméně založení účtu přináší měřitelné výhody - každý uživatel provádějící nákupy se účastní věrnostního programu Carp-Coins (sbírá body, které může vyměnit za odměny - viz pravidla akce), a díky historii nákupů si buduje svůj status klienta, který umožňuje získat slevu na nákupy, možnost zdarma dopravy, nebo dokonce vyjednávání cen! Přihlášení klienti také nemusí zadávat adresní údaje při dalších objednávkách, mohou sledovat aktuální stav své objednávky a také mají přístup k historii dříve realizovaných objednávek.
11. Je minimální částka objednávky?
Odpověď: Není stanovena minimální částka objednávky.
12. Mohu zaplatit za nákupy v internetovém obchodě kreditní kartou?
Odpověď: Ano. Aktuálně platby kartami Visa a Maestro jsou realizovány systémem PayU.
13. Mohu zaplatit za nákupy kurýrovi při doručení nebo převodem, abych nemusel mít připravené peníze pro kurýra?
Odpověď: Ano. Možné jsou obě formy platby. Forma platby za nákupy je vybírána ve 2. kroku košíku.
14. Mohu nakoupit na splátky?
Odpověď: Ano. Prodej na splátky je dostupný pro objednávky od 150 zł a je obsluhován systémem Raty Santander. Bankou provádějící transakce je Santander Consumer. Postup může proběhnout zcela on-line od vyplnění žádosti o splátky po rozhodnutí o úvěru přibližně za 15 minut!!! Podrobně je systém splátek popsán v sekci Jak nakoupit na splátky?
15. Nevím, jestli platba převodem nebo PayU proběhla správně. Co mám dělat?
Odpověď: Prosím, počkejte chvilku a zkontrolujte, zda v případě platby převodem byla na účtu zaznamenána operace. Pokud ne, prosíme o kontaktování obchodního servisu emailem sklep@rockworld.pl nebo telefonicky na číslo: 883 474 729 a popište situaci. Společně určíme další postup, který bude uspokojivý pro obě strany.
16. Nevím, co se děje s mou objednávkou. Co mám dělat?
Odpověď: Všechny objednávky prochází čtyřmi stavy "nová objednávka", "objednávka potvrzena", "objednávka se zpracovává" a "objednávka zrealizována". O každé změně stavu a aktuálním pokroku ve zpracování objednávky je zákazník informován automaticky odesílanou e-mailem. Jestliže to nevyřeší vaše otázku, prosím, kontaktujte obchodní servis emailem sklep@rockworld.pl nebo telefonicky na čísle: 883 474 729 během pracovních hodin obchodu. Zkontrolujeme a vysvětlíme, co se děje s objednávkou.
17. Mohu dostat fakturu na objednávané zboží?
Odpověď: Ano. Prosím, označte tuto možnost ve 2. kroku zadávání objednávky (standardně vystavujeme "účtenku").
Dotazy týkající se doručení objednávaného zboží:
18. Jaká je cena přepravy objednávaného zboží?
Odpověď: Cena přepravy je závislá na váze kupovaného zboží, způsobu platby a vybraném doručovateli. Obchod sám určí v košíku příslušné náklady. Ceny přepravy lze také zkontrolovat na stránce Ceny doručování zboží.
19. Od jaké částky jsou dopravy zdarma?
Odpověď: Aktuálně všechny objednávky nad 300 zł odesíláme na náš náklad. To se však týká pouze domácích transakcí a domácích přeprav.
20. Jak rychle / Kdy bude odeslána moje objednávka?
Odpověď: Většina dobírkových objednávek zadávaných do 10.00 je odesílána ten samý pracovní den. Jestliže jste zvolili formu platby převodem, zásilka bude realizována po zaúčtování platby na účet obchodu. Bankovní seskupení převodů v naší bance probíhá o 12.30 každý pracovní den. Aby se zrychlila realizace objednávek převodem, můžete poslat na adresu sklep@rockworld.pl potvrzení o převodu.
21. V kolik hodin jsou přepravní kurýři?
Odpověď: Aktuálně js