FAQ
Často kladené otázky a odpovědi
Níže uvádíme několik desítek nejčastějších otázek s odpověďmi. Pokud tyto otázky a odpovědi nevyřeší všechny vaše pochybnosti, kontaktujte nás e-mailem na sklep@rockworld.plnebo telefonicky na čísle 883 4747 729 v pracovní dny od 11:00 do 18:00, v sobotu od 8:00 až 13:00.
Dotazy ohledně dostupnosti zboží a způsobu platby za objednávku:
1. Co znamená tlačítko "Koupit" a co znamená "Objednat"?
Odpověď: Produkty s tlačítkem "koupit" jsou skladem, produkty s tlačítkem "objednat" jsou produkty importované "na objednávku", tj. takové zboží dovážíme na objednávku konkrétního zákazníka.   ;
2. Co znamená stav dostupnosti "Je k dispozici<", "K dispozici" a co znamená "Na objednávku"?
Odpověď:
Je - produkty se stavem "je" jsou skladem. Poskytujeme i množství daného produktu na našem skladě - tyto produkty můžete zakoupit jakoukoliv formou platby (dobírka, převod, splátky).
Dostupné - produkty s stav "dostupné" - můžete si jich koupit libovolný počet, ale čekací doba na expedici závisí na tom, zda jsou na našem nebo externím skladě a na počtu objednaných produktů. Pokud jsou například dostupné 2 produkty a objednáte si 3 kusy, může mít objednávka prodlouženou dodací lhůtu nebo může být rozdělena na 2 balíčky, z nichž první je odeslán ihned po zadání objednávky a druhý po importu chybějící kus z externí sklad. Produkty s tímto stavem můžete zakoupit jakoukoliv formou platby (dobírka, převod, splátky).
Na objednávku - produkty se stavem "na objednávku" jsou importovány pro konkrétní objednávku ;rozpoznání zákazníků - tyto produkty můžete zakoupit pouze předplacenou formou platby zaplacením 100% zálohy (také produkty můžete zakoupit i ve splátkovém systému)
3. Jaká je čekací doba na "dostupné" produkty?
Odpověď: Naprostá většina produktů ve stavu "je" je odeslána ve stejný den nebo do 24 hodin od objednání. Jsou však období, kdy se objednávky hromadí a obchod automaticky informuje, že expedice zboží se může prodloužit, např. 48 hodin od objednání.
4. Jaká je čekací doba u produktů se stavem dostupnosti "dostupné"?
Odpověď: Naprostá většina produktů se stavem "dostupné" je odeslána přibližně do 2–5 pracovních dnů od okamžiku zadání objednávky. Existují však produkty, u kterých je čekací doba o něco delší, i když by neměla přesáhnout 14 dní.
5. Jaká je čekací doba u produktů se stavem dostupnosti "na objednávku"?
Odpověď:Naprostá většina produktů na zakázku je expedována do 2 až 14 dnů od data objednávky. Jsou však produkty, u kterých je čekací doba delší. Pokud ano, je to popsáno ve stavu skladu daného produktu nebo v popisu obsahu.
6. Proč je u produktu šedé tlačítko "není skladem"?
Odpověď: Zdá se, že produkt, který máme obvykle skladem, byl vyprodán a systém změnil stav jeho skladu na "není skladem".
7. Proč nemohu přidat položku do košíku?
Odpověď:Zdá se, že chcete koupit položku, kterou aktuálně nemáme skladem. Můžete se přihlásit ke sledování produktu (uveďte svou e-mailovou adresu) a jakmile bude zboží doručeno, budete automaticky informováni.
8. Proč ve výběrovém seznamu nejsou všechny dostupné produkty, které odpovídají popisu?
Odpověď:Zdá se, že chcete zakoupit verzi položky, kterou aktuálně nemáme na skladě. Můžete se přihlásit ke sledování produktu (uveďte svou e-mailovou adresu) a budete automaticky upozorněni, až bude tato verze produktu doručena.
9. Jste si jisti, že produkt, který jsem si objednal, je skladem?
Odpověď:V 99 % případů je zboží se stavem "je" skladem. Vyhrazujeme si 1% na chyby skladu a situace, kdy je zboží poškozené a nejsme schopni odeslat plnohodnotné zboží. Pokud taková situace nastane, kontaktujeme klienta, abychom určili další postup.
10. Musím se zaregistrovat/vytvořit účet, abych mohl nakupovat?
Odpověď: Ne. Pro objednání v našem obchodě není nutná registrace. Vytvoření účtu vám však poskytne hmatatelné výhody – každý nakupující uživatel se účastní věrnostního programu Carp-Coins (sbírá body, které lze přeměnit na ceny – viz pravidla propagace) a díky historii nákupů si budujete status zákazníka, který vám umožňuje získat sleva na nákup, doprava zdarma a dokonce i jednání o ceně! Přihlášení zákazníci nemusí zadávat údaje o adrese pro další objednávky, mohou sledovat stav své objednávky a mají také přístup k historii dříve dokončených objednávek.
11. Existuje minimální částka objednávky?
Odpověď: Není vyžadována žádná minimální částka objednávky.
12. Mohu platit za nákupy v internetovém obchodě kreditní kartou?
Odpověď: Ano. V současné době jsou platby kartami Visa a Maestro zpracovávány prostřednictvím systému PayU.
13. Mohu za své nákupy zaplatit kurýrovi při doručení nebo bankovním převodem, abych nemusel mít připravené peníze pro kurýra?
Odpověď: Ano. Obě formy platby jsou možné. Způsob platby za nákupy se vybírá v kroku 2 košíku.
14. Mohu nakupovat na splátky?
Odpověď: Ano. Splátkový prodej je k dispozici pro objednávky nad 150 PLN a je podporován systémem Santander Splátky. Implementační bankou je Santander Consumer. Postup lze absolvovat zcela online, od vyplnění žádosti o splátku až po rozhodnutí o půjčce za cca 15 minut!!! Splátkový systém je podrobně popsán v sekci Jak nakupovat na splátky?
15. Nevím, zda byl převod nebo platba PayU úspěšná. Co mám dělat?
Odpověď: Počkejte prosím chvíli a zkontrolujte, zda v případě platby převodem byla transakce připsána na váš účet. Pokud ne, kontaktujte prosím obsluhu prodejny na e-mailu sklep@rockworld.pl nebo na tel.: 883 474 729 a popište situaci. Společně určíme další postup, který bude pro každou stranu uspokojivý.
16. Nevím, co se děje s mojí objednávkou. Co mám dělat?
Odpověď: Všechny objednávky procházejí 4 stavy: "nová objednávka", "objednávka potvrzena", "probíhá objednávka" a "objednávka dokončena". O každé změně stavu a aktuálním průběhu realizace objednávky je zákazník informován automatickým zasláním e-mailu. Pokud zde není odpověď na Váš dotaz, kontaktujte prosím obsluhu prodejny na e-mailu sklep@rockworld.pl nebo telefonicky na čísle: 883 474 729 během obchodu hodin obchod. Zkontrolujeme a vysvětlíme, co se s objednávkou děje.
17. Mohu obdržet fakturu za objednané zboží?
Odpověď: Ano. Tuto možnost prosím vyberte ve 2. kroku zadávání objednávky (obvykle vystavujeme "účtenku").
Dotazy ohledně dodání objednaného zboží:
18. Jaká je cena dopravy objednaného zboží?
Odpověď: Cena dopravy závisí na váze zakoupeného zboží, způsobu platby a zvoleném dodavateli. Prodejna sama určí příslušné náklady v košíku. Náklady na dopravu lze také zkontrolovat na Ceny dodání zboží< /a>.
19. Od jaké částky je doprava zdarma?
Odpověď: V současné době jsou všechny objednávky nad 300 PLN odesílány na naše náklady. To se však týká pouze vnitrostátních transakcí a vnitrostátních zásilek.
20. Jak brzy / kdy bude moje objednávka odeslána?
Odpověď:Většina objednávek zadaných do 10:00 je odeslána ve stejný pracovní den. Pokud jste zvolili způsob platby: převod, bude zásilka dokončena po připsání platby na účet obchodu. Rezervace převodu v naší bance probíhá každý pracovní den ve 12:30. Pro urychlení realizace převodních příkazů je můžete zaslat na adresu sklep@rockworld.pl potvrzení o platbě.
21. V kolik hodin kurýr vyzvedne zásilky?
Odpověď: V současné době se balíky vyzvedávají kolem 15:00 v pracovní dny.
22. Dostanu číslo nákladního listu?
Odpověď:Všechny objednávky procházejí 4 stavy: "nová objednávka", "objednávka potvrzena", "probíhá objednávka" a "objednávka dokončena" . O každé změně stavu objednávky bude kupující informován zprávou zaslanou na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Ke zprávě informující o odeslání zásilky bude připojeno číslo přepravního listu, které bude sloužit ke sledování zásilky. POZOR!!! Dodavatel POCZTEX a POCZTA POLSKA dodatečně informuje o plánovaném doručení prostřednictvím SMS v den doručení.
23. Mohu si u zboží dohodnout dodací lhůtu?
Odpověď:Můžeme poskytnout kurýrovi navrhovaný čas doručení, ale bohužel nejsme schopni přinutit kurýra, aby vyhověl našim požadavkům. Nejlepší je po obdržení čísla zásilky přímo kontaktovat kurýra a domluvit si čas doručení.
24. Mohu si zboží objednané v internetovém obchodě vyzvednout osobně na prodejně?
Odpověď: Ano, je. Tuto možnost je možné zvolit, ale do komentáře prosím uveďte plánovaný termín vyzvednutí, abychom mohli zboží připravit.
25. Jak mám reklamovat zboží nebo způsob vyřízení objednávky?
Odpověď: Aby byla reklamace vyřízena co nejrychleji, odešlete ji prosím na e-mailovou adresu: reklamacje@rockworld. pl spolu s popisem stížnosti, číslem objednávky a kontaktními údaji, abychom mohli stížnost rychle a přesně posoudit.
Bezpečnostní otázky k nákupu:
26. Jak poznám, že dostanu objednané zboží a ne příslovečnou "cihlu"
Odpověď: Jsme legálně fungující společností od roku 2004 a od roku 2006 provozujeme internetový obchod. Jsme jedním z nejdéle fungujících rybářských obchodů na internetu. Realizovali jsme tisíce zakázek pro tisíce zákazníků, doufám, že tento argument stačí. Pokud takové ujištění nestačí, nesplnění placeného příkazu lze vždy nahlásit policii.
27. Jsou údaje o mé kreditní kartě v bezpečí?
Odpověď: Ano. Obchod neukládá informace o kreditní kartě. Zpracovává je pouze platební zprostředkovatel, tedy PayU, a data jsou odesílána prostřednictvím šifrovaného připojení "https".
28. Jsou moje osobní údaje v bezpečí?
Odpověď: Ano. Obchod má zavedenou bezpečnostní politiku a shromažďování osobních údajů je hlášeno společnosti GIODO.